نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، محمدنبی تحلیل رمزگان‌های زبانی در خوانش نامه 53 نهج‌البلاغه با تأکید بر رویکرد نشانه‌شناختی پی‌یر گیرو [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 73-95]
  • احمدزاده هوچ، پرویز بازتاب مؤلفه‌های حکمرانی امام علی (ع) در تقابل با سیاست‌های معاویه بر اساس روش عملیاتی تحلیل گفتمان انتقادی (پدام) [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 1-24]
  • اربطی مقدم، شیرین واکاوی خطبۀ شقشقیه با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 115-139]
  • ارجمند راد، علی اکبر بررسی میزان انطباق تفسیرهای نهج‌البلاغه با مراحل معناسازی در نظریه آمیختگی مفهومی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 25-46]
  • ایزدی، محمد علی بررسی انتقادی دیدگاه آلوسی پیرامون عدم عصمت امیرالمؤمنین(ع) با استناد به خطبه 216 و 78 نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 133-153]
  • اسماعیل زاده باوانی، حسن بازتاب مؤلفه‌های حکمرانی امام علی (ع) در تقابل با سیاست‌های معاویه بر اساس روش عملیاتی تحلیل گفتمان انتقادی (پدام) [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 1-24]
  • اشکوری، سید عدنان واکاوی و نقد ترجمه از منظر ساخت‌های اطلاعی لمبرکت مورد مطالعه: ترجمۀ موسوی گرمارودی از خطبۀ شقشقیه [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 25-47]
  • افضلی، زهرا گفتمان‌کاوی نامه‌های امام علی(ع) به معاویه بر اساس رویکرد وندایک [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 1-21]
  • اکبری، عسگر علم‌سنجی فصلنامه پژوهشنامه نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 89-111]
  • امیری، علی نقی تبیین جایگاه ارتباطات در ساختار نظریه انگیزه خدمت‌رسانی عمومی مبتنی بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 23-52]
  • امین ناجی، محمد هادی گذر از جامعه جاهلی به جامعه اسلامی در حوزه مسائل سیاسی در روش حکومت‌داری امام علی(ع) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 81-102]

ب

  • بهادری، آتنا بررسی عوامل مؤثر بر استقلال حسابرس از منظر امام علی علیه‌السلام با تأکید بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 53-88]

پ

  • پوراحسان، سمیه ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس احساس امنیت روانی- سیاسی بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 95-114]

ج

  • جانقربان، خسرو واکاوی استراتژی توجیهی در گفتمان امام علی(ع) (مورد پژوهانه: نامه امام به عثمان بن حنیف) [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 139-162]
  • جعفری، سیداصغر اصول حاکم بر نبردها در مخاصمات مسلحانه از دیدگاه نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 1-30]
  • جعفری، سید محمدمهدی تاریخ‌گذاری هفت‌اقلیم در نهج‌البلاغه بر اساس منبع و متن [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 49-71]
  • جعفری هرندی، مهدی جایگاه گزاره‌های اخلاقی تغافل و تجسس در اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر نسبت به مردم و حکومت از منظر امیرالمؤمنین علی (ع) [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 97-122]

ح

  • حسین پور اصل، اعظم نقد شبهات قفاری درباره نص امامت علی(ع) در نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 141-163]
  • حکاک، محمد مدل‌سازی مفهومی اخلاق در کسب‌وکار مبتنی بر آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 123-147]

د

  • دکامی، محمدجواد تبیین و بررسی استدلال‌های اخلاقی در کلام امام علی (ع) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 57-79]
  • دودمان کوشکی، علی تحلیل رمزگان‌های زبانی در خوانش نامه 53 نهج‌البلاغه با تأکید بر رویکرد نشانه‌شناختی پی‌یر گیرو [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 73-95]

ر

  • رحمانی، عاطفه بازتاب مؤلفه‌های حکمرانی امام علی (ع) در تقابل با سیاست‌های معاویه بر اساس روش عملیاتی تحلیل گفتمان انتقادی (پدام) [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 1-24]
  • رسول نیا، امیر حسین واکاوی استراتژی توجیهی در گفتمان امام علی(ع) (مورد پژوهانه: نامه امام به عثمان بن حنیف) [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 139-162]
  • رضوانی مفرد، احمد جایگاه گزاره‌های اخلاقی تغافل و تجسس در اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر نسبت به مردم و حکومت از منظر امیرالمؤمنین علی (ع) [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 97-122]

ز

  • زارعی، میترا تبیین الگوی سخن نیک از منظر نهج‌البلاغه و کیفیت توجه به آن در برنامه درسی دوره دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 113-138]
  • زارع زردینی، احمد تحلیل معناشناسی واژه «قرآن» در خطبه ۱۹۸ نهج‌البلاغه بر اساس نظریه آمیختگی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 31-55]
  • زارعی متین، حسن تبیین جایگاه ارتباطات در ساختار نظریه انگیزه خدمت‌رسانی عمومی مبتنی بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 23-52]
  • زینلی، رضا تحلیل معناشناسی واژه «قرآن» در خطبه ۱۹۸ نهج‌البلاغه بر اساس نظریه آمیختگی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 31-55]
  • زودرنج، صدیقه واکاوی خطبۀ شقشقیه با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 115-139]

س

  • سرمدی، محمد رضا گذر از جامعه جاهلی به جامعه اسلامی در حوزه مسائل سیاسی در روش حکومت‌داری امام علی(ع) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 81-102]
  • سلیمی، علی تحلیل رمزگان‌های زبانی در خوانش نامه 53 نهج‌البلاغه با تأکید بر رویکرد نشانه‌شناختی پی‌یر گیرو [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 73-95]

ص

  • صیادی نژاد، روح الله واکاوی استراتژی توجیهی در گفتمان امام علی(ع) (مورد پژوهانه: نامه امام به عثمان بن حنیف) [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 139-162]
  • صحابت انور، سعید شناسایی مؤلفه‌های رهبری آموزشی بر مبنای آموزه‌های نهج‌البلاغه امام علی (ع) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 103-132]
  • صحرائی اردکانی، کمال تحلیل رفتار مدیریتی امام علی(ع) بر پایه «فاصله قدرت» [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 47-71]
  • صدقی، حامد واکاوی و نقد ترجمه از منظر ساخت‌های اطلاعی لمبرکت مورد مطالعه: ترجمۀ موسوی گرمارودی از خطبۀ شقشقیه [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 25-47]
  • صفری، ثنا شناسایی مؤلفه‌های رهبری آموزشی بر مبنای آموزه‌های نهج‌البلاغه امام علی (ع) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 103-132]

ط

ع

  • عبادی، مهدی گذر از جامعه جاهلی به جامعه اسلامی در حوزه مسائل سیاسی در روش حکومت‌داری امام علی(ع) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 81-102]
  • عرفان، امیرمحسن سنخ شناسی مواجهه با تهدیدات هویتی از منظر امیرمؤمنان علیه‌السلام با تأکید بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 163-188]
  • عزیزی علویجه، سمانه تاریخ‌گذاری هفت‌اقلیم در نهج‌البلاغه بر اساس منبع و متن [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 49-71]

غ

  • غیاثیان، مریم سادات گفتمان‌کاوی نامه‌های امام علی(ع) به معاویه بر اساس رویکرد وندایک [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 1-21]

ف

  • فکری فلاح، محسن سنخ شناسی مواجهه با تهدیدات هویتی از منظر امیرمؤمنان علیه‌السلام با تأکید بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 163-188]

ق

  • قربانی، فهیمه تحلیل رمزگان‌های زبانی در خوانش نامه 53 نهج‌البلاغه با تأکید بر رویکرد نشانه‌شناختی پی‌یر گیرو [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 73-95]

ک

  • کافی مشهدی، مریم گذر از جامعه جاهلی به جامعه اسلامی در حوزه مسائل سیاسی در روش حکومت‌داری امام علی(ع) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 81-102]
  • کیانی، معصومه تبیین الگوی سخن نیک از منظر نهج‌البلاغه و کیفیت توجه به آن در برنامه درسی دوره دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 113-138]

گ

  • گلستانی فر، علی اصغر بررسی عوامل مؤثر بر استقلال حسابرس از منظر امام علی علیه‌السلام با تأکید بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 53-88]

ل

  • لشکربلوکی، مریم بررسی عوامل مؤثر بر استقلال حسابرس از منظر امام علی علیه‌السلام با تأکید بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 53-88]

م

  • محمدی پویا، فرامرز ارائه الگوی تربیتی با رویکرد جهاد تبیین از دیدگاه نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 1-24]
  • مرتضوی نیر، سید احمد مدل‌سازی مفهومی اخلاق در کسب‌وکار مبتنی بر آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 123-147]
  • میرحسینی، یحیی تحلیل رفتار مدیریتی امام علی(ع) بر پایه «فاصله قدرت» [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 47-71]
  • معتمد، محمدجواد تبیین جایگاه ارتباطات در ساختار نظریه انگیزه خدمت‌رسانی عمومی مبتنی بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 23-52]
  • معین ابادی بیدگلی، حسین ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس احساس امنیت روانی- سیاسی بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 95-114]
  • مهدوی مهر، زهرا واکاوی و نقد ترجمه از منظر ساخت‌های اطلاعی لمبرکت مورد مطالعه: ترجمۀ موسوی گرمارودی از خطبۀ شقشقیه [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 25-47]
  • موسوی بفرویی، سیدمحمد تحلیل معناشناسی واژه «قرآن» در خطبه ۱۹۸ نهج‌البلاغه بر اساس نظریه آمیختگی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 31-55]

ن

  • نیازی، قدرت الله فرازهایی از زندگانی پیامبر(ص) در نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 73-93]

ه

  • هاشمی، سید صمد بررسی عوامل مؤثر بر استقلال حسابرس از منظر امام علی علیه‌السلام با تأکید بر نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 38، 1401، صفحه 53-88]
  • همایونی، سعدالله واکاوی و نقد ترجمه از منظر ساخت‌های اطلاعی لمبرکت مورد مطالعه: ترجمۀ موسوی گرمارودی از خطبۀ شقشقیه [دوره 10، شماره 37، 1401، صفحه 25-47]

ی

  • یعقوب نژاد قاین، ناصر مدل‌سازی مفهومی اخلاق در کسب‌وکار مبتنی بر آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 123-147]